Re: restarty kompa - pomocy

Autor: JotIxEl <jotixel_at_TNIJgmail.com>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 19:21:23 MET DST

> Ja mam 2200+ (266) i wykręciłem go 2160 (13x166), ale żeby chodził
stabilnie
> podniosłem zasilanie na 1,65. Teraz przynajmniej synchronicznie z
pamięciami
> chodzi Kingston DDR333. Przy 13,5x166 potrafi się winda wykrzaczyć dlatego
> nie podnoszę. Być może pomogłoby dalsze podniesienie napięcia.

Jestem ciekaw czy moj poszedlby na 12x200 gdybym wymienil RAM na PC3200. Ale
podejzewam ze gdyby tak, musialbym juz niestety podniesc napiecie i
zaopatrzyc sie w cos wiekszego do chlodzenia:) (obecnie standardowy cooler
spire) Nie wiem co to za seria, gdyz nie sciagalem radiatora, ale sadzac po
dotychczasowym wyniku chyba dobra:)

P.S Nie wiesz czy jest jakis soft do overclockingu processorow w laptopach
(toshiba)? Mam w nim celerona 2.7 i gdy pracuje przy aplikacjach
windowsowych badz ogladam filmy/slucham muzyki chetnie skrecilbym go troche
aby uciszyc wentylatorki:) i zminimalizowac zurzycie baterii.

Pozdrawiam, JotIxEl