Re: problemy z partycją

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 12:46:54 MET DST

> Witam
>
> Jest sobie taki problem... od czasu do czasu pojawiają się na dysku błędy.
> Tylko na partycji E gdzie jest zainstalowany XP Pro. Około raz na 10
> uruchomień systemu włącza się chkdsk który sprawdza partycje i naprawia
> błędy.
> Z tego co zauważyłem są to błędy w indeksach
> zabezpieczeń czy coś takiego (dokładnie nie pamiętam). Dzisiaj jednak stało
> się coś gorszego... odpalam kompa i zamiast puplitu przywitał mnie blue
> screen z błędem error_config_list  Odpaliłem konsole odzyskiwania,
> [...]

a spowolnij procesor -- i sprawdz czy sie bledy pojawiaja ???

moze jakis tescik pamieci wykonywales ?? ( memTest32 )

progam everest ma funkcjie odsczytwania bledow generowanych przez S.M.A.R.T -
jezeli bledy byly bby fizycznie na dysku mial bys info .

system sie zamyka prawidlowo ?? bo mi gdy win sie sam zrestowal ( blad stop )
to potem zawsze mialem scandisk i kupa rzeczy scan disk obcinall ( glownie na
mozilli i sterowniku nvidia ktorego nie mogelm zainstalowac ) .