Re: Problem z wyborem laptopa - prosze o sugestie.

Autor: Alti <nie.ma_at_tu.adresu.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 12:05:52 MET DST

Użytkownik "pepe" <paulinka.p@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał
> bierz tylko centrino, szczegolnie jezeli chcesz kupowac w USA (ceny!).

Centrino do gier takich o jakich on pisze? Niewydaje mi sie. Owszem duzo mniej
pradu ciagnie ale i jest woniejszy. A co do sensownosci posiadania dluzeszego
czasu pracy bez pradu to czy ja wiem. Sam zawsze gdzies sie podlacze. Czy to
jest dom, praca itd. W pociagu, tramwaju, autobusie nie wyciagam laptopa wiec i
nie jest mi potrzebny strasznie dlugi czas pracy unpluged. Ja raczej
zastanowilbym sie nad p4 a nie centrino.
Inna sprawa jest dlaczego akural dell? IMO jest drogi i niewiele daje za
pieniafze ktore tzreba w niego wrzucic. Sprawdz HP czy inne renomowane firmy.
Wojtek