Re: Problem z wyborem laptopa - prosze o sugestie.

Autor: pepe <paulinka.p_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 09:28:56 MET DST

qadik <qadik@gazeta.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Mam problem przeszukalem archiwum grupy w celu okreslenia optymalnego
> laptopa dla mnie i przyznam szczerze jestem bardziej zamotany niz przed
> tym czynem.
>
> Moje wymagania to: laptop do zabawy w internecie, troche podlubania w
> pakiecie Macromedii, ogladniecia raz na jakis czas jakiegos DIVX i
> pogrania (gry w stylu Call of Duty, MoH)i ekran min. 14".
>
> Zastanawiam sie nad czyms ze stajni DELL'a i zawezilem kreg poszukiwan
> do 3 modeli wszystki w cenie do 950$, oto one:
>
> Dell Inspiron 5160
> [...]

bierz tylko centrino, szczegolnie jezeli chcesz kupowac w USA (ceny!). od razu
skresl P4 itp. szukam dla siebie czegos podobnego i najsensowniej wyglada dell
inspiron 6000 - sam konfigurujesz optymalny zestaw, panoramiczny ekran, moja
wystarczajaca konfiguracja to ok. $1100 z nagrywarka i 512ram
moze ktos mial jakies dosw z tym modelem - tez chetnie poslucham:-)
pozdrawiam
pepe