Re: Więcej pamięci niż 4GB? Jaka płyta?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 09:39:18 MET DST

Użytkownik "made_myself" <made_myselfSPAMIE@SSIJop.pl> napisał w
wiadomości news:d3dqds$62k$1@news.onet.pl...

> Rozwinę, bo jak widzę to był zbyt wielki skrót myślowy.
> Tak, zależy to od chipsetu. I jak widać, nVidia dodając
> do nForce4SLI obsługę DDR2 i przystosowując go do
> Intelowskich procesorów zadbała o adresowanie większej ilości
> pamięci. Dlatego uważam, że w momencie, gdy wyjdzie
> nForce przystosowany do współpracy z pamięciami DDR2
> dla AMD, jest wielce prawdopodobne, że będzie on
> umożliwiał zaadresowanie podobnych ilości pamięci co w
> Intel Edition.

Hmm... Wydaje mi się że nie masz racji, bo w płytach pod intela masz dwa
chipsety - jeden główny i drugi do obsługi adresowania pamięci, a w
płytach pod AMD64 nie masz chipsetu do obsługi pamięci, bo zostało to
zintegrowane w procesorze już.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
"ZUS z pewnoscia jest instytucja przestepcza,ale nie mozna nazwac jej