Problem z Laptopem COMPAQ

Autor: Gibol <pgportal_wytnij_to__at_wp.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 22:17:26 MET DST

Mam laptopa COMPAQ ARMADA 1500c... miałem w nim zstandardowy cd-rom lecz w
trakcie instalacji LINUXA 'padł' kupiłem więc nowy. i tu zaczyna się
problem... W starym cdromie kiedy włożyło się płytę bootowalną wszystko
startowało... Przy nowym CD-ROMIE koniecznie chce startować z dysku twardego
lub dyskietki... dopiero po odpieciu HDD komp startuje z cd... ale to bez
sensu bo wtedy nie da się zainstalować systemu... Nie mogę wejść do biosu
ponieważ stacja syskietek rownież padła (odkleiła się górna głowica..) a
jest potrzebna żeby otworzć bios... Jest jakiś inny sposób ustawienia
kolejności bootowania lub wejścia do biosu. Albo jakiś sposób podłączenia
stacji dyskietek od pc... Bo raczej nie mam 50 zł na nowy FDD do Compaka...