Re: Zmiana procesora

Autor: Marcin <marcinzgCUT_at_tenbit.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 23:17:05 MET DST

> to powiedz "starszemu", ze jak uzywa tego kumputera do
> zarabiania pieniedzy (a zakladam, ze uzywa) to niech sobie
> zatrudni do wymiany procesora SERWIS KOMPUTEROWY, a nie
> synka, ktory za chwile przyleci z pytaniem: czy po wymianie
> napedu CD-ROM system windows sie podniesie;
>
> nie traktuj mojej wypowiedzi jako zlosliwosc, bo to jest
> normalny tryb postepowania; jak "starszy" ma na kompie wazne
> dane, na ktorych zarabia, to niech wysupla sobie to 100PLN
> na oplacenie profesjonalnego serwisu... np.

Zabiles mnie teraz ta wypowiedzia, ja osobiscie nie widze sensu wydawania
100zl na serwis komputera, ktory jest niewiele wiecej wart.

> takiego, ktory
> w czasie zmiany procesora przez przypadek nie przejedzie
> srubokretem po tasmie sygnalowej dysku, dzieki czemu nie
> zgubia sie te jakze wartosciowe dane;

nie slyszalem jeszcze, ze mozna podczas grzebania w komputerze (zakladam
tutaj ze wylaczonym, chyba ze jestes na tyle zdolny ze potrafisz montowac
cpu czy tez pamieci na wlaczonym kompie) i przerwania przez przypadek tasmy
ide mozna stracic jakies dane z dysku...

Nie pisalem o zadnych wartosciowych danych, mialem na mysli podejscie ojca,
ktory wychodzi z zalozenia ze jak system juz stoi to ma stac jak najdluzej
(ciezko zaimportowac najlepsze wyniki sapera czy tez ktoregos z
pasjansow...)

A pisalem na grupe, zeby sie upewnic czy nikt nie mial takich problemow w
badz co badz stara platforma.

pozdr