Re: Zmiana procesora

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 22:49:56 MET DST

Marcin wrote:

> to zostaje 1% niepewnosci ;), mam nadzieje ze bedzie ok, bo starszy jak
> slyszy slowo "format" to sie blady robi :)

to powiedz "starszemu", ze jak uzywa tego kumputera do
zarabiania pieniedzy (a zakladam, ze uzywa) to niech sobie
zatrudni do wymiany procesora SERWIS KOMPUTEROWY, a nie
synka, ktory za chwile przyleci z pytaniem: czy po wymianie
napedu CD-ROM system windows sie podniesie;

nie traktuj mojej wypowiedzi jako zlosliwosc, bo to jest
normalny tryb postepowania; jak "starszy" ma na kompie wazne
dane, na ktorych zarabia, to niech wysupla sobie to 100PLN
na oplacenie profesjonalnego serwisu... np. takiego, ktory
w czasie zmiany procesora przez przypadek nie przejedzie
srubokretem po tasmie sygnalowej dysku, dzieki czemu nie
zgubia sie te jakze wartosciowe dane;

adas;