Re: jaki jest koszt zlozenia komputera i wady

Autor: Spirytus <j_beb_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 22:53:45 MET DST

Prosze kolezenstwa, jestem wieloletnim uzytkownikiem komputerow, ale
nie zadnym szpecem. Od mniej wiecej 10 lat skladam sobie i znajomym
komputery. Czesci kupuje na gieldzie komputerowej. Skladanie komputera
to naprawde prosta czynnosc; cos, jak skladanie klockow Lego. Nie
potrzebuje zadnych gwarancji na czesci, bo nic sie nigdy nie popsulo.
Trzeba tylko wczesniej przemyslec, z czego zlozyc swoj komputer, tu
rada: czytac na przyklad grupe pl,comp.pecet , szukac wiedzy na
stronach www. No i potrzeba troche cierpliwosci. Duzo wiecej czasu
zabiera mi instalacja i uruchamianie oprogramowania.

Trzymcie sie!

JK