Re: jaki jest koszt zlozenia komputera i wady

Autor: Robert T <robert003_at_go2.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 23:07:35 MET DST

plusz napisał(a):

>Użytkownik "janke" <janke@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

>się tym

>komputronik.pl
>
>ma tradycyjne sklepy
>
>złożenie gratis - części możesz sam wybrać lub skorzystać z pomocy
>sprzedawcy
>dodatkowo możesz otrzymać gwarancję na 3 lata na szukanie i diagnozowanie
>usterek przez serwis
>moim zdaniem nie warto samemu składać

A ja składania w sklepie nie polecam. Podam tylko jeden przykład bo o
więcej szkoda pisać. Koleżanka kupowała niedawno komputer w
Komputroniku. Pomimo że wszystkie podzespoły były "jak byk" spisane
powkładali to co im leżało, źle zainstalowali system - tak jak im wyszło
a nie tak jak miało być, na procka założyli jakiegoś wyjca zamiast
wentylator, podłączyli na jednej taśmie dysk twardy z napędem DVD RW
pomimo iż było zaznaczone że ma być dodatkowa taśma. Na to wszystko
załozyli plomby i bujaj się babo ze złomem. Wszystkie dodatki do płyty
głównej zostawili sobie - ani nalepek, ani śledzi ani śrubki - nic nie
dali klientowi pomimo iż są z płytą główną....brrrr. Całość trwała
żenująco długo (3 tygodnie !!!) a teraz ja muszę po nich poprawiać...
Jeśli masz kogoś zaufanego - znającego się (nie fanatyka) to najlepiej
zlecić jemu a potem zaprosić na piwko/kawę. Nawet zapłacić te 100 PLN -
uważam że warto.

Pozdrawiam !
Robert