Re: Pamięci Wilk

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 20:10:26 MET DST

Użytkownik "Kamil" <USUNTOkamil.j@vp.plUSUNTO> napisał w wiadomości
news:d3ebrf$82e$1@nemesis.news.tpi.pl...

> nie warto doplacac wg mnie! Bedziesz chcial kiedys sprzedac to nie licz ze
> ktos Ci da 20 złotych wiecej bo masz Kingstona!
> Ja kupilem Goodram i chula aż miło! Zadnych problemów! Owszem, na
> markowych mówią że sie nikt nie przejedzie, ale na niemarkowych uważam że
> jest tak samo! Zarazem i tu i tu możesz trafić na lipny egzemplarz!

Jeszcze nie trafiłem oryginalnego Kingstona z dożywotką
który by mi padł.
Podróby i te które nie przeszły testów i dystrybutorzy rozprowadzają
z dziwnymi gwarancjami i po dziwnych cenach - owszem.
A Wilk to - po prostu firma, która sprawdza pamięci przed sprzedażą
pod względem tak samego chodzenia, jak i zgodności parametrów.
Przynajmiej kiedyś tak było - dawno o Wilku nie słyszałem.

Pzdr.:
edku