Re: Pamięci Wilk

Autor: Kamil <USUNTOkamil.j_at_vp.plUSUNTO>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 19:19:21 MET DST

> ps. różnica cenowa mięzy Wilkiem a Kingstonem to ok 20 zł czy wato
> dopłacić do Kingstona ??

nie warto doplacac wg mnie! Bedziesz chcial kiedys sprzedac to nie licz ze
ktos Ci da 20 złotych wiecej bo masz Kingstona!
Ja kupilem Goodram i chula aż miło! Zadnych problemów! Owszem, na markowych
mówią że sie nikt nie przejedzie, ale na niemarkowych uważam że jest tak
samo! Zarazem i tu i tu możesz trafić na lipny egzemplarz!