Re: ValueRAM CL2.5, CL3 a Dual Channel (A7N8X).

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 20:07:57 MET DST

majstermod wrote:

> Ja mam 2x512 Kingstona, jedną na kościach Elpidy, a drugą Kingstona.
> Na moim badziewnym Gigabyte K7N400Pro2v2.0 Dual działa bez problemu.

Czasem tak jest, że dwie różne kostki działają (sam się spotykałem z
takimi sytuacjami) - dlatego zaryzykowałem (wiedząc, że mogą nie
działać) i kupiłem oddzielnie, niestety moje nie działają ;(

--
www.tomsiu.prv.pl // konf QoS i pl_firmwarwe USR9105
Tlen.pl: t3o | JID: teo@chrome.pl | MSN: teo@amit.pl