Re: Problem z płytą główną Fujitsu/Siemens (815 + PIII733)

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 08:20:17 MET DST

Sprzedawca twierdzi, że problemem może być nieaktualny bios.
Zgodziłbym się jeśli problem występowałby tylko dla dysku 80GB, ale uważam
że uruchomienie tej płyty na dysku 8GB bez update'u biosu powinno być
możliwe. Nie chcę tego robić bo potem sprzedawca powie mi że nie może
przyjąć sprzętu bo ... robiłem update.

Kolejną propozycją jest zmiana zworek na dysku ... (w tej chwili nie mam
dostępu do tego kompa) ... nie za bardzo widzę możliwość zmiany jedyne co
mam do wyboru to master/slave/cs (ten ostatni odpada z definicji).

Chodzi mi po głowie taka myśl, że może na płycie jest perfidne
zabezpieczenie przed nadpisaniem MBR? Instalator zapisuje ale zmiany po
restarcie przepadają... kurcze no sam już nie wiem....