Re: Problem z płytą główną Fujitsu/Siemens (815 + PIII733)

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 10:18:10 MET DST

> Chodzi mi po głowie taka myśl, że może na płycie jest perfidne
> zabezpieczenie przed nadpisaniem MBR? Instalator zapisuje ale zmiany po
> restarcie przepadają... kurcze no sam już nie wiem....

Zupelnie nie znam tej plyty, ale faktycznie - przeciez w ten sposob dziala
"zabezpieczenie antywiruswe", coby Ci jakis bakcyl wlasnie po MBR'ze nie
przejechal.

Bo rozumiem, ze takie banaly jak ustawienie partycji aktywna zrobiles (i
nie ma np. dowch aktywnych na 1 dysku?)?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055