Re: Obraz z komputera na TV

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 08:01:17 MET DST

Użytkownik Teo C napisał:
> Witam.
>
> Podlaczylem Tv do komputera przez S-VIDEO. Obraz owszem, jest ale
> czarno-bialy. Zadna regulacja nie pomaga. Przeinstalowanie sterownikow nie
> pomaga. Zmian rozdzielczosci obrazu nie pomaga. Karta: G-Force 4 MX 440, Win
> XP PRO Serv. Pack 2, sterowniki 71.90. Jakies podpowiedzi? Z gory dzieki.

mialem wczoraj ten sam problem z tym ze u mnie w tv jest gniazdo euro
tak wiec majac kabelek s-video - cinch i przejsciowke z cinch na euro
podlaczylem i obraz jest czarno bialy
pokombinowalem troche i znalazlem, ze jak np ustawisz sobie obraz na
clone (nview display settings) i dasz na tv, pozniej device settings -
select tv format - advanced to mozesz tam wybrac sobie po jakim zlaczu
leci sygnal do tv. ja zmienilem na composite i obraz stal sie kolorowy

pozdrawiam