Re: Jakie głośniki do kompa ??

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 18:03:19 MET DST

Użytkownik "Raku_krak" <raku@amigos.kom.pl> napisał w wiadomości
news:d3bi3m$6pd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

Tu przegiąłeś. Muzyka i brak basu. To lepiej oszczędzić kasę i kupić jakieś
dwa głośniczki za 30pln a za resztę kupić wina.

> Dobór głośników to raczej subiektywne zajęcie, ale ja polecam coś
> firmowego: Creative i Logitech

Bardzo subiektywne. Ja mam Creative Inspire 5100 i bardzo bym polecał ale
niestety nie da się ich już nowych kupić. Zastąpił je sestaw P5800, który to
nie nadaje się do słuchania muzyki. Jest zdecydowanie nienaturalny bas,
takie bezsensowne stuknięcia. Wysokie tony są przestrojone. Takie są zresztą
wszystkie zestawy Creative obecnie ponieważ składają się z tych samych
komponentów tylko w różnych konfiguracjach i mocach.

--
pozdrawiam
Marcin