Re: Jakie głośniki do kompa ??

Autor: Radek <rasyUSUN_TO_at_o2.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 18:55:36 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d3biuu$br7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Raku_krak" <raku@amigos.kom.pl> napisał w wiadomości

> prawie
>
> Tu przegiąłeś. Muzyka i brak basu. To lepiej oszczędzić kasę i kupić
jakieś
> dwa głośniczki za 30pln a za resztę kupić wina.

a gdzie napisalem ze "brak basu" ???
jedyne co napisalem to ze bas nie powinien byc priorytetem tak jak ma to
miejsce w przypadku gier gdzie mocny bas burzacy sciany to marzenie
wiekszosci graczy.
mi zalezy zdecydowanie bardziej na plaskiej charakterystyce czestotliwosci i
w miare dobrym dzwieku wydobywajacym sie z zestawu (oczywiscie "dobrym" na
miare skromnej kasy).

> Bardzo subiektywne. Ja mam Creative Inspire 5100 i bardzo bym polecał ale
> niestety nie da się ich już nowych kupić. Zastąpił je sestaw P5800, który
> nie nadaje się do słuchania muzyki. Jest zdecydowanie nienaturalny bas,
> takie bezsensowne stuknięcia. Wysokie tony są przestrojone. Takie są
zresztą
> wszystkie zestawy Creative obecnie ponieważ składają się z tych samych
> komponentów tylko w różnych konfiguracjach i mocach.

czyli generalnie odradzasz obecnie sprzedawane zestawy creativa np. T5900 ??
co w takim razie wziasc zamiast tego ??

Pozdrawiam,
Radek