Re: nagrywarka DVD

Autor: Dybot <rozNoSpAm_at_widzew.net>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 17:59:45 MET DST

http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=12802&PageId

> Sława Pioneera jest znana nie od dzisiaj :)
> Tylko czemu za nią trzeba dopłacać. :(

moze ktos jeszcze podpowie, bo sprzet juz zakupilem.
Nagralem sobie swoja kolekcje muzyki mpc programem Stomp RecorderNow Max
na plytkach DVD-R i wszystko jest OK :),
ale nadal nie moge sie polapac w tych +/-, ktore sa lepsze do nagrywania
jakich danych.

Sprzedawca w sklepie do mp3 doradzil mi wlsanie - , ale ze sprzedawaca nie
ufam :D
wole spytac was, bo w sieci nie ma nic konkretnie. To samo pytanie odnosinie
filmow
DVD, jak i divix

pzdr.