Re: Solidny laptop?

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 17:00:59 MET DST

<moja_ocena@gazeta.pl> napisal(a):

> Nie wiem na ile pomoge, ale ostrzegam przed HP. Ja niestety dalem sie
> nabrac, w 6-cio miesiecznym laptopie szwankuje juz dysk i nagrywarka dvd.
> Reszta ok :-) Sam zastanawialem sie nad Acerem predzej i teraz bym chyba
> zaryzykowal, tym bardziej, ze w miedzyczasie kilka pozytywnych opinii
> czytalem, a teraz i Ty potwierdzasz, ze to nienajgorszy sprzet.

Potwierdzam, ale mowa o notebooku z 1998 roku. :)

Pamiętaj, że teraz cywilizacja szajsu postępuje niestety. Wszystko ma
być tańsze i gorsze - samochody, komputery... Mam taką stareńką obudowę
z 1995 roku, siedzi tam jakiś pentium 100. Od 10 lat zasilacz się nie
zepsuł, mimo, że ostatnie sześć z tych dziesięciu pracuje non-stop
24h/dobę. A dzisiejsze tanie zasilacze "lecą" po roku takiego
użytkowania.

--
Samotnik