Uszkodzony zasilacz do skanera Epson 2480

Autor: Websterrr <websterrr.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 16:57:09 MET DST

Witam wszystkich!

Spaliłem zasilacz do skanera Epson Perfection 2480. Zakup nowego w
autoryzowanym serwisie to koszt ponad 35 euro. Znalazłem podobny zasilacz na
Allegro http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47230137, z jednym ale...
Oryginalny zasilacz Epsona ma napięcie wyjściowe 24 V, natężenie 1,4 A.
Zasilacz z Allegro ma napięcie wyjściowe 24 V ale natężenie 1,5 A. Jest prawie
idealnie.
Czy mogę bez wiekszego ryzyka zastosować zasilacz z Allegro? Czy natężenie
prądu o 0,1 A większe może spowodowac uszkodzenie skanera? Czy można jakos
zmodyfikować zasilacz z Allegro (dodanie opornika?) tak, aby obniżyć natężenie
prądu "na wyjściu". Dodam, że pewnej modyfikacji będe musiał dokonać - inne
wtyczki "do skanera" w zasilaczu Epsona i tego z Allegro.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc!

Pozdrawiam