Re: Asrock Kt880 -napiecia

Autor: an <anni_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 10:18:27 MET DST

Użytkownik "Andrea" <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
napisał w wiadomości news:d398ek$sa5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dnia 2005-04-09 19:46 zdekodowano przekaz od: 'an':

No i miales 100 % racje ! :-) Winna okazala sie temperatura! Dziwne tylko ze
jak zalozylem starego Palomino 1700+ to...temperatura spadla i zadnych padow
!!!
Dziwne to ale.. teraz radiator jest cieply (normalnie) a nie zimny jak
przedtem. Wniosek z tego ze jednak bylo jakies waskie gardlo miedzy
procesorem a radiatorem. Montaz ten sam, pasta ta sama jedynie co mi
przychodzi do glowy to....grubosc coopershima !
Widac ten od Palomino jest za wysoki (grubosc blaszki) do Thoroughbred,a -
pewnie roznica jest minimalna ale powoduje owo waskie gardlo..pasta nie
wypelnia wtedy mikronierownosci na radiatorze i procesorze a stanowi zbyt
gruba warstwe poniewaz wypelnia ta przestrzen jaka powstaje w wyniku
zalozenia coopershima.
Po poprzedniej plycie gdzie temeratura siegala 65-8 stopni ta 50 -52 na
Asrocku wydala mi sie wymarzona....jednak tam byl termometr bezposrednio
dotykajacy od dolu procka...tu jest to rozwiazane inaczej - dlatego sa takie
rozbieznosci miedzy faktyczna a wskazywana temperatura.
Cenna uwaga byla ta o ...zbyt zimnym radiatorze...teraz jest on cieply a
prcek siedzacy pod nim chlodniejszy...czyli ewidentnie bylo waskei gardlo na
styku procesor - radiator.
Komp teraz przechodzi wszelkie testy w Sandrze , 3DMarku itp - na ktorych
przedtem momentalnie sie wywalala. Zaraz jade na gielde po innego
coopershima.
Dzieki raz jeszcze za podpowiedzi ....gdybys sie nie uparl na ta temperature
,to ja bym ja dalej bagatelizowal upatrujac przyczyny w napieciach:-)

Widac czlowiek sie uczy cale zycie :-)

dzieki i pozdrawiam
Andrzej