Re: Tani monitor 17" - poradźcie coś.....

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 20:33:14 MET DST

-->
> kilka slow, a same bzdury. ani ibm, ani dell, ani hp nie robia monitorow
> tylko naklejaja loga na produkty innych i to w dodatku wcale nie te
> najlepsze, wiec nie gwarantuje to niczego, a zwlaszcza jakosci i
zachowania
> wzroku. deprecjacja a-brandow jest straszliwa. a o bardzo dobrym stanie
> poleasingowych monitorow to nawet juz dobranockach nie mowia, bo nikt w
> nie wierzy. jak moze byc stan monitora bardzo dobry po 3 latach? bardzo
> dobry to jest monitor wyciagniety z pudelka przed tygodniem. taki
pracujacy
> [...]

Mam polesingowego, markowego na trinitronie, - - Wygląda obskurnie,
ale ładnie swieci, obok niego stoi smasung 753 był nowy, -
I osobiście wybrałbym teraz po roku jak to u mnie soi najtąńszego nwego
samsunga, który miał i ma grarancje, nowy nie wypalony przecież
kineskop, i wszstko wporzadku - A jeśli chodzi o 85 HZ przy 1280x
cośtam to pierwsze- NIe iwem kto uzywam 1280- na monitorze 17
calowym CTR, a drugie nie wymagajcie cudów od monitora za 400 zł z
groszami. 85 HZ przy 1024 wystarczy. Pozatym monitor kilku letni
nawet markowy, wcale nie bedzi eleszpy ani odświeżanie leszego mieć nie
bedzie,