Re: co mozecie powiedziec o tej konfiguracji?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 17:15:42 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <spameromnie@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1gp3izc0g9uvh$.9iyy3gwqvjwy$.dlg@40tude.net...

> Każda karta GF6200 da się odblokować. Problem z tym, że większość
> takich kart będzie wyświetlała artefakty po odblokowaniu, dlatego też
> bierze się karty które po odblokowaniu dobrze działają.

Czyli Gigabyte zostaje :)

> Jest takie coś na PCI-E z pasywnym chłodzeniem (ale to jest GF6600 a
> nie 6200). Na AGP jeszcze takiej karty nie widziałem.

Na AGP jest TurboForce chłodzony aktywnie :) Jest również 6600 AGP
TurboForce. I jest również chłodzony aktywnie. Właśnie najbardziej jestem
przy Gigabycie. Ostatnio robi bardzo interesujące karty. Winfast to większa
kasa i większe ryzyko. Ostatecznie wszystko zależy
od tego jaką cenę zaproponują za 6600 a jaką za 6200.

--
pozdrawiam
Marcin