Re: co mozecie powiedziec o tej konfiguracji?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 17:06:06 MET DST

Dnia Sat, 9 Apr 2005 15:44:21 +0200, Czajson napisał(a):

> To już nie jest ażtakie istotne. Zawsze można wyciszyć. Chodzi mi raczej jak
> jest z ich wydajnością.
Przy takich samych zegarach wydajność będzie taka sama. Jeżeli chodzi
o podkręcanie, to jest to już loteria. Niektóre karty podkręcają się
lepiej, inne gorzej. Ja akurat dobrze trafiłem - mój GF 6600 gigabyte
PCI-E kręci się na 550/660 i ma jeszcze mały zapas na rdzeniu
(~20MHz). Zobaczymy jak się karta podkręci na zalmanie VF700-AlCu.
Dzisiaj dostałem tego zalmana, ale sklep wysłał mi piękny model bez
jednej łopatki w wentylatorze (urwana) i bez multikonektora
wentyl-molex :( Chłodzonko idzie na gwarancję, a już myślałe, że
puszczę kartę na 600/700 (radiatorki na pamięci już zakupione).

> Co do odblokowywania wiem, że da się to zrobić na Winfaście (aczkolwiek jest
> post na grupie, że nie można jej podkręcić - niektórzy za to wycisnęli z
> niej 400/700). Na 100% pójdzie też Gigabyte.
Każda karta GF6200 da się odblokować. Problem z tym, że większość
takich kart będzie wyświetlała artefakty po odblokowaniu, dlatego też
bierze się karty które po odblokowaniu dobrze działają.

> I przy Gigabycie jest jeszcze
> coś takiego, że może dostałbym wersję Turbo Force standardowo wykręconą na
> 450/500 (standard 300/550).
Jest takie coś na PCI-E z pasywnym chłodzeniem (ale to jest GF6600 a
nie 6200). Na AGP jeszcze takiej karty nie widziałem. Problem w tym,
że na pasywnym chłodzeniu więcej karty się już nie podkręci (może ze
20 dodatkowych MHz)

> O MSI wogóle się nie mogę wypowiedzieć bo
> ostatnią kartą tej firmy jaką miałem była 5200 64MB/128bit, która podobno
> ustępowała miejsca tylko Prolinkowi 5200 Ultimate. Dlatego wacham się między
> Winfastem a Gigabytem.
Pasywny gigabyte 450/500 byłby OK. Wyciszać nie trzeba i zegary są
całkiem sensowne.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 3000+] [2x256 MB Hynix] [Gigabyte K8NF-9] [Pentagram QVC-100 Cu]
[GeForce 6600] [Chieftec 360-202 DF] [Nec 3520] [HDD Samsung 80 GB]