Re: Kopiowanie dużych plików na dyskach SATA

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 17:04:19 MET DST

Sat, 9 Apr 2005 12:51:23 +0200, na pl.comp.pecet, Czajson napisał(a):

> No właśnie chcę być do końca pewny, więc mam parę pytań. Robiłem ostatnio
> testy HDtachem, wyniki są następujące:
>
> Maxtor 6 Y120M0 YAR5
> Random access: 14.1ms
> Average read: 48,9 MB/s
> Burst Speed: 113,6 MB/s (wynik poniżej ATA UDMA6)
> Wynik lepszy niż na Asusie A7N8X Deluxe ale obie płyty posiadają ten sam
> kontroler Slilicon Image 3112 PCI wbudowany w płytę.
>
> Kopiowanie w Total Commander 6 pliku 1GB:
> 24000kbps max
>
> Możesz w jakikolwiek sposób te wyniki do swojego zestawu? Jaki masz dysk?

Sądząc po wynikach ro nie wiem w czym masz problem?
Mam Samsunga SP1213C SATA i
Random access: 13.2ms
CPU utilization: 2% (+/- 2%)
Average read: 49,7 MB/s
Burst Speed: 118,5 MB/s
A w TotalCommanderze wychodzi max ok 25-26MB/s
Jak widzisz różnica bardzo mała i to pewnie bardziej wynikająca z różnicy
napędów niż kontrolerów.