Re: co mozecie powiedziec o tej konfiguracji?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 15:44:21 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <spameromnie@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1wiuwuqrgeqr4$.r3isu4ogj2bt.dlg@40tude.net...

> Wypowiem się na temat chłodzenia w kartach leadteka

To już nie jest ażtakie istotne. Zawsze można wyciszyć. Chodzi mi raczej jak
jest z ich wydajnością.

> Podkręcą się podobnie. Weź kartę, która ma gwarancję odblokowania 4
> dodatkowych potoków. Liczenie na szczęście jest nierozsądne.

Co do odblokowywania wiem, że da się to zrobić na Winfaście (aczkolwiek jest
post na grupie, że nie można jej podkręcić - niektórzy za to wycisnęli z
niej 400/700). Na 100% pójdzie też Gigabyte. I przy Gigabycie jest jeszcze
coś takiego, że może dostałbym wersję Turbo Force standardowo wykręconą na
450/500 (standard 300/550). O MSI wogóle się nie mogę wypowiedzieć bo
ostatnią kartą tej firmy jaką miałem była 5200 64MB/128bit, która podobno
ustępowała miejsca tylko Prolinkowi 5200 Ultimate. Dlatego wacham się między
Winfastem a Gigabytem.

--
pozdrawiam
Marcin