Re: Jaki wiatrak dla GF4Ti4200?

Autor: pawel <pawel.h_at__usuń_to_chello.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 01:23:20 MET DST

> Jedyny problem to glosny i kiepski wiatrak "firmowy" na GF4Ti (firmy XFX)
> ktory najchetniej na cos ciekawszego (w normalnych granicach cenowych:
> 35-40zl max) bym zmienil.
> Jakies sugestie?
>
> Pozdrawiam
> Mikolaj

Ja założyłem na mojego GF Ti4200 coś takiego:
Przepraszam za [OT], bo nie mieści się to w kryteriach cenowych, jakie
podałeś - ponieważ kosztuje ok.100zł, ale teraz komp jest cichutki.
A jeśli przy pasywnym chłodzeniu nic się z kartą złego nie dzieje, to po
dołożeniu do tego jakiegoś wiatraka napewno można wycisnąć z karty ile
fabryka dała albo i więcej:)