Re: Jaki wiatrak dla GF4Ti4200?

Autor: strOOs <stroos83-CUTitFORmailing-_at_go2.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 01:23:09 MET DST

Użytkownik "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> napisał w wiadomości
news:InE5e.38431$zY6.24200@news.chello.at...

> Ja założyłem na mojego GF Ti4200 coś takiego:
> Przepraszam za [OT], bo nie mieści się to w kryteriach cenowych, jakie
> podałeś - ponieważ kosztuje ok.100zł, ale teraz komp jest cichutki.
> A jeśli przy pasywnym chłodzeniu nic się z kartą złego nie dzieje, to po
> dołożeniu do tego jakiegoś wiatraka napewno można wycisnąć z karty ile
> fabryka dała albo i więcej:)

Przez kilka sekund myslalem nad podobnym chlodzeniem Zalmana, ale przy cenie
karty ~200zl to jednak 100zl za chlodzenie to przegiecie. Glownie tu w
koszta ide, bo nietylko kompa aktualizowalem ostatnio i sie budzet kurczy;)
Na razie w ruch pojdzie smar zegarmistrzowski do wiatraka i dodatkowy nawiew
obudowy. Potem sie pomysli:)

Pozdrawiam
Mikolaj