Re: Jaki wiatrak dla GF4Ti4200?

Autor: strOOs <stroos83-CUTitFORmailing-_at_go2.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 01:19:03 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d373ek$eeb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nie trzeba ich zwalniać. I tak są bardzo ciche a jak wywieją ciepłe
> powietrze z obudowy to nie będzie ich słychać.

Pozyjemy zobaczymy - na razie z tym wiatrakiem z AT ma 42C w srodku, wiec
jest niezle. Najpewniej sie jutro na gieldzie rozejrze za zasilka z dwoma
wiatrakami za jakies 2zl ;)

> srodku.
>
> No ja mam ten plus, że u mnie się praktycznie wogóle kurz nie zbiera. Po
> kilku miesiącach jest raptem co lekko zdmuchnąć.

Pentagramy maja to do siebie ze trzema je co troche czyscic... moze to przez
te dziwne zeberka? Albo raczej przez to, ze dotychczas byl tylko zimny
nawiew bez wywiewu ;p

Pozdrawiam
Mikolaj