Re: Jaki wiatrak dla GF4Ti4200?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 01:13:43 MET DST

Użytkownik "strOOs" <stroos83-CUTitFORmailing-@go2.pl> napisał w wiadomości
news:d3726k$k79$1@kujawiak.man.lodz.pl...

> Bardziej myslalem o tym modelu:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13925
> Ma duzo wyzszy CFM

Też dobre. Mam coś takiego na MSI FX5200 i na hałas ani temperaturę nie
narzekam.

> Bede musial nad nim pomyslec - myslalem zeby wziac takie 2 - jeden na
przod,

Jeszcze lepiej.

> drugi na tyl obudowy i na niskich obrotach je trzymac na probe.

Nie trzeba ich zwalniać. I tak są bardzo ciche a jak wywieją ciepłe
powietrze z obudowy to nie będzie ich słychać.

> Rano czeka mnie odkurzanie pentagrama na procku i calego zasilacza w
srodku.
> Teraz juz mi sie nie chce...

No ja mam ten plus, że u mnie się praktycznie wogóle kurz nie zbiera. Po
kilku miesiącach jest raptem co lekko zdmuchnąć.

--
pozdrawiam
Marcin