Re: Jaki wiatrak dla GF4Ti4200?

Autor: strOOs <stroos83-CUTitFORmailing-_at_go2.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 00:56:53 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d370p2$2i9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "strOOs" <stroos83-CUTitFORmailing-@go2.pl> napisał w
> wiadomości

> Proponuję coś takiego na VGA:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9221#
> Niekoniecznie z tego sklepu (może coś na alledrogo się znajdzie)

Bardziej myslalem o tym modelu:
Ma duzo wyzszy CFM

> + wentylator wyciągający z obudowy:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13501
> Dzięki temu spadnie temp. w całej budzie.

Bede musial nad nim pomyslec - myslalem zeby wziac takie 2 - jeden na przod,
drugi na tyl obudowy i na niskich obrotach je trzymac na probe.
Jak na razie zalozylem przed chwila wyjety brutalnie z zasilacza AT wiatrak
o "dosc" niskich parametrach - wywiew jest lepszy niz zaden:)

> U mnie w tej chwili jest zimno. Temperatura nigdzie nie przekracza 40st.

Rano czeka mnie odkurzanie pentagrama na procku i calego zasilacza w srodku.
Teraz juz mi sie nie chce...

Aktualne temp. w budzie zamknietej:
      Płyta główna 47 °C (117 °F)
      Procesor 23 °C (73 °F)
      Aux 42 °C (108 °F)
      Seagate ST340823A 39 °C (102 °F)

Trzymaja sie rowno wszystkie oprcz procka - czasem i do 50 skacze...

Pozdrawiam
Mikolaj