Re: Gdzie kupić nagrywarkę? Allegro czy lokalny sklep?

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 00:47:32 MET DST

Michał wrote:

> Co jeśli padnie mi sprzęt zakupiony na allegro z gwarancją? Muszę
> odesłać go gdzieś? Tylko kiedy dostanę go z powrotem?

Wszystko zależy od danego sklepu/sprzedawcy. Można spotkać bardzoe
rzetelnych sprzedawców na allegro błyskawicznie załatwiajacych
reklamacje, jak i "ślamarzące sie" sklepy olewajace klienta i
naprawiajace w nieskończoność..
Co do gwarancji - na allegro zasadą jest najczęsciej że wysyłasz na swój
koszt, za odesłanie Tobie płaci serwis. Chyba że gwarancję realizujesz w
lokalnym autoryzowanym serwisie producenta (zdaje się że np. LG tak ma o
ile sprzedawca tego nie zmienił) - wtedy nie ma żadnego znaczenia gdzie
kupisz.

> Pozdrawiam

Pozdrawiam