Gdzie kupić nagrywarkę? Allegro czy lokalny sklep?

Autor: Michał <mmichal.wytnijto._at_kontojestnatlen.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 00:33:49 MET DST

Witam

Mam zamiar kupić nagrywarkę DVD (najprawdopodobniej LG GSA-4163B). Jak
wiadomo jest to sprzęt, który może nawalić... dlatego bardzo ważne są
warunki gwarancji. Rozpatruję tylko nowy sprzęt. Chcę mieć w przypadku
awarii jak najszybciej sprawny sprzęt i tyle.
Kolega kupił w lokalnym sklepie, w którym być może kupię ja, nagrywarka mu
nawaliła, miał nową po miesiącu... czy to dobra obsługa klienta? O sprzęcie
zastępczym nie było mowy...
Co jeśli padnie mi sprzęt zakupiony na allegro z gwarancją? Muszę odesłać go
gdzieś? Tylko kiedy dostanę go z powrotem?

Pozdrawiam