Re: Canon 3200F - P R O B L E M

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 14:52:20 MET DST

Leszek W wrote:

> [...]
> momencie nacisniecia tego guzika na skanerze wyskakuje ze program wykonuje
> nieprawidlowa operacje i zostanie zamkniety. Wszystkie pozostale funkcje
> chodza bez problemu, jakosc skanowania tez jest bez zarzutu tylko ta jedna
> funkcja :( Moje pytanie brzmi czy ktos ma ten skaner, a jesli tak to czy tez
> ma podobny problem do mojego. Mam najnowsza wersje Canon ToolBox ale to nic
> nie pomaga. Wydaje mi sie ze to moze byc wina SP2 do XP ale nie jestem
> pewny. Bardzo prosze o pomoc. Moj system operacyjny to Windows XP Prof z

U mnie na Win98 oraz na WinXP bez service packa działa OK. Całkiem
możliwe, że problem jest na styku Canon Toolbox - sterownik drukarki.
Swoją drogą, zarówno z poziomu Windowsów, jak i Canon Toolboxa możesz
ten przycisk przeprogramować, tak by uruchamiał inny program lub inną
funkcję.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com