Re: Canon 3200F - P R O B L E M

Autor: Leszek W <leszek_at_vlo.torun.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 16:17:56 MET DST

Tzn tu raczej nie chodzi o problem zwiazny ze sterownikami drukarki.
Sprawdzalem na 3 drukarkach i to nawet roznych firm - zawsze to samo. Wydaje
mi sie ze raczej chodzi o jakies zgrzyty ToolBox-a z SP2. Niestety nie mam
nikogo w poblizu z XP bez SP2 aby to sprawdzic a nie bede specjalnie windy
reinstalowal. Co do przeprogramowania to wiem ze jest taka opcja ale
specjalnie kupilem sobie skaner aby miec takie amatorskie ksero :] Mam
drukarke laserowa wiec myslalem ze to bedzie ladnie chodzic a tu taka wtopa
:)

Pozdro i dzieki za odp