Canon 3200F - P R O B L E M

Autor: Leszek W <leszek_at_vlo.torun.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 13:06:24 MET DST

Witam.

Zakupilem niedawno w/w skanerek. Otoz wszystko chodzi cacy z wyjatkiem
funkcji ukrytej pod guzikiem Copy (wysylanie skanu od razu do drukarki). W
momencie nacisniecia tego guzika na skanerze wyskakuje ze program wykonuje
nieprawidlowa operacje i zostanie zamkniety. Wszystkie pozostale funkcje
chodza bez problemu, jakosc skanowania tez jest bez zarzutu tylko ta jedna
funkcja :( Moje pytanie brzmi czy ktos ma ten skaner, a jesli tak to czy tez
ma podobny problem do mojego. Mam najnowsza wersje Canon ToolBox ale to nic
nie pomaga. Wydaje mi sie ze to moze byc wina SP2 do XP ale nie jestem
pewny. Bardzo prosze o pomoc. Moj system operacyjny to Windows XP Prof z
SP2.

Pozdrawiam
Leszek