Re: Problem z desktopowym zasilaczem

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 22:39:26 MET DST

> Czy jest jakaś szansa, żeby to podłączyć?
>
> Czy zwolnienie obu slotów PCI (mam tam grafikę Matrox Millenium 4MB i
> sieciówkę - obie te funkcje może przejąć płyta) coś może zmienić?

Sprobuj wywalic te karty z PCI - zawsze 1 IRQ wiecej (chyba ze sieciowke
na plycie masz wylaczona), a i karta na plycie ma szanse byc szybsza
(chyba ze masz MM ze wzgledu na jakosc obrazu).

Tak czy inaczej zasilacz prawopodobnie i tak bedzie pracowal na granicy
swoich mozliwosci - musisz sprawdzic czy np. podczas bardziej wymagajacej
pracy badz tez wypalania plyt, komputer nie bedzie sie wieszal/resetowal.

Ale sprobowac zawsze warto :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055