Problem z desktopowym zasilaczem

Autor: Paweł Kośmicki <_at_>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 22:26:54 MET DST

W komputerze Fujitsu Siemens Scenic S (małym desktopie z procesorem
Pentium III 667 Mhz) nie mogę podłączyć naraz twardego dysku (jakiś
Seagate 8GB) i nagrywarki (LiteOn x52).

Zatoka na cdrom jest typu "slim"- natomiast moja nagrywarka to normalne
5,25'' - ale napęd moze sobie leżeć na zewnątrz - kabel zasilający i
kabej ATA wypuszczę sobie przez zaślekę do tego "slima". Problem za to
jest z zasilaniem.

Z zasilacza wychodzi tylko jeden kabel 4-pinowy - podłączając przez
rozgałęźnik nie startuje ani HDD, ani CDROM (jedynie lampka się pali -
nawet kieszeni nie wysunie).

Czy jest jakaś szansa, żeby to podłączyć?

Czy zwolnienie obu slotów PCI (mam tam grafikę Matrox Millenium 4MB i
sieciówkę - obie te funkcje może przejąć płyta) coś może zmienić?

pozdrawiam
Paweł Kośmicki