Re: Ktora P³yta G³owna Lepsza

Autor: Morfeusz <delta_force2_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 22:23:46 MET DST

widze ze zamiast pomocy zrobil sie tu jakis "czat towarzyski":-) to moze
tak,rozwazam zmiane a raczej jestem pewien ze jej dokonam(w najblizszych
dniach gora dwa tygodnie) z durona 1.0GHz na Celerona z przedzialu 2.4GHz -
3.0GHz.moze teraz mi ktos pomoze rozwiazac dylemat, ktora plyta lepsza:
EPOX 4PDA5+
EPOX 4PCA3+
ABIT AI7
ABIT IS7
ewentualnie poda jakies inne propozycje.jak na razie sklaniam sie do ABIT-a
AI7 ale mimo wszystko czekam na jakies sensowne posty a wszczegolnosc NA
TEMAT :)))