Re: Maxtor 120GB 6Y120P0 warty polecenia czy może coś innego ?

Autor: toja <bez_at_niema.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 18:53:58 MET DST

Alex Hawk wrote:

> NIE POLECAM. Maxtor to kupa. u mnie niby chodzi niby nie - chałasuje i
> nie czuje pewnosci o swoje dane, poza tym od nowości emituje z niego
> pisk bardzo wysokiej czestotliwosci (musialem przez to kompa schowac pod
> biurko) i nie idzie wyrobic - niby ledwo slyszalny ale bardzo meczacy,
> poza tym glowica dzwoni przy intensywnym uzytkowaniu.. Gwarancji nie
> uznano bo podobno niektore modele tak maja......
> Gdybym mial kupic dysk drugi raz to bralbym cos z WD albo SEAGATE.... w
> zasadzie Seagate sa bardzo dobre... mowcie co chcecie (ze Samsung jest
> [...]

... Ja polecam Maxtora. Jedyna obecnie firma produkujaca statystycznie
najbardziej niezawodne dyski.
Posiadam 6Y120P0 MAX- idealnie cichy ,, ZERO -problemow.
ponadto mam jescze MAx-40gig ,, tez OK.
3-y inne dyski Quantum , [ teraz Maxtor]

Zasada nr. 1 - kupowac w sklepie ktory ma rzetelnego DOSTAWCE !!!!!!!
Gwarancji ci nie uznano bo kupiles - u KRETACZY.