Re: Maxtor 120GB 6Y120P0 warty polecenia czy może coś innego ?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 19:18:17 MET DST

Użytkownik "toja" <bez@niema.pl> napisał w wiadomości
news:Mzd5e.22588$Fy3.1269841@news20.bellglobal.com...

> ... Ja polecam Maxtora. Jedyna obecnie firma produkujaca statystycznie
> najbardziej niezawodne dyski.

Statystycznie lada moment może mi paść drugi z kolei 120GB S-ATA. jak
dostanę z serwisu 3 nowy to od razu na "alledrogo" i WD 160GB RAID Edition
przy którym Maxtor jest traktorem, a i wydajnością nie grzeszy.

> Zasada nr. 1 - kupowac w sklepie ktory ma rzetelnego DOSTAWCE !!!!!!!
> Gwarancji ci nie uznano bo kupiles - u KRETACZY.

Kolejny dla którego gwarancja jest ważniejsza niż jakość towaru. Wolę sprzęt
z obojętnie jakiej ręki ale taki który przeżyje tą gwarancję. A jak narazie
to gwarancję przeżyły starsze Barracudy IV (V padluchy, 7200.7 to losowanie:
wydajny i cichy albo głośny i mulasty) oraz wszelkiej maści WD. A ten Maxtor
to wynik czytania testów z np benchmark.pl Nigdy więcej.

--
pozdrawiam
Marcin