Re: Maxtor 120GB 6Y120P0 warty polecenia czy może coś innego ?

Autor: Alex Hawk <ayjay_at_o2cutthisstring.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 12:08:11 MET DST

Tomcio (gazeta) wrote:
> Mam zamiar kupić nowy dysk twardy i zastanawiam się nad Maxtorem 120GB
> 6Y120P0 z 8MB cache. Sugeruję się tylko tym że mam Maxtora 40GB i nie mam z
> nim żadnych problemów, a chciałbym coś większego. Powiedzcie mi również jak
> logicznie podzielić taki dysk na partycje. Nie zależy mi na dużej ilości
> partycji lecz na oddzieleniu partycji z systemem od reszty. Dziękuję za
> wszelkie opinie na ten temat.

NIE POLECAM. Maxtor to kupa. u mnie niby chodzi niby nie - chałasuje i
nie czuje pewnosci o swoje dane, poza tym od nowości emituje z niego
pisk bardzo wysokiej czestotliwosci (musialem przez to kompa schowac pod
biurko) i nie idzie wyrobic - niby ledwo slyszalny ale bardzo meczacy,
poza tym glowica dzwoni przy intensywnym uzytkowaniu.. Gwarancji nie
uznano bo podobno niektore modele tak maja......
Gdybym mial kupic dysk drugi raz to bralbym cos z WD albo SEAGATE.... w
zasadzie Seagate sa bardzo dobre... mowcie co chcecie (ze Samsung jest
the best itp) ale Seagate mnie nigdy nie zawiodl, a moj pierwszy dysk z
tej firmy dziala do dzis....

pozdr
Olo