Re: Jak zabezpieczyć plik?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 17:14:23 MET DST

Użytkownik "manfred" <manfred1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:2c88.000001a8.42554c1f@newsgate.onet.pl...
> Witam serdecznie mam pytanie jak zabezpieczyć plik z różnymi
> danymi aby inna osoba z konta z ograniczonym dostepem nie mogła
> sie do niego dostać.Posidam win XP prof. i mam wiele dokumentów z
> pracy które nie mogą sie dostać w niepowołane ręce.Mój komp ma
> dwa konta ja jestem administratorem i wejscie mam zabezpieczone
> hasłem drugie kono ma żona i dzieci.Ale ostatnio zauważyłem ze z
> tego drugiego konta można spokojnie dostać sie w moje pliki.Pisze
> prace licencjacka i nie chciał bym sie zdziwić tracąc
> dane.Pozdrawiam i proszę o pomoc

A czemu tutaj o tym piszesz? Znajdź sobie grupę bardziej odpowiednią
tematyce poruszonego problemu. Przedtem przestudiuj jednak helpa
systemowego pod kątem haseł: uprawnienia do plików, NTFS, proste
udostępnianie plików i folderów, szyfrowanie EFS. A także - co z
pewnością Ci się przyda - kopie zapasowe i ntbackup.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/