problem

Autor: kamil** <Kelo76_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 17:25:30 MET DST

Witam ,mam taki problem ,mianowcie jak gram w Unreal Torunemant (wersja 451)
na serverach zagranicznych to po dluzszym okresie czasu gry nagle .. muj
gracz zaczyna bardzo powoli chodzic ..tak jakbym wloczyl "kucanie" i nie
mogl tego wyloczyc.Wiec wychodze z gry a tu inny problem sie pojawia ,jak
klikam na jedna ikone to zaznaczaja mi sie wszystkie ,oprucz tego nie moge
kompa "uruchomic od nowa" tylko musze "wylaczac ".
Mam Athlona 1,6 ,Radeon 9600 Series-Secondary (128 mb)
Okolo 2 miesiace temu wgralem win xp packa 1 , wczesniej jak mialem win 98
nic sie nie dzialo,a teraz mam taki problem

z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam