Re: Jak zabezpieczyć plik?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 18:03:30 MET DST

Użytkownik "Manfred" <manfred1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:2c88.000001af.425550de@newsgate.onet.pl...

> Przepraszam, że zadałem pytanie nie na tą grupę co trzeba w sumie
> jestem początkującym windows menem i o tym co piszesz dopiero
> muszę poczytać

Proponuję więc zadać to pytanie na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt,
ms-news.pl.windowsxp albo alt.pl.comp.os.windowsxp.

I jeszcze jedno: sporo informacji na temat działania i możliwości
systemu znajdziesz pod tym linkiem (XP prof to niemal to samo co W2k):
http://www.microsoft.com/poland/windows2000/win2000prof/rozdzial_6/roz_6_2.asp .

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/