Re: Mysz optyczna.

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 17:01:21 MET DST

Użytkownik "Pan Jan" <pan_janCIACHTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:d32s50$jml$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jest bardzo wybredna jesli chodzi o powierzchnie -nie chce dzialać
> prawidłowo na blacie stołu z wyrażna faktura , gdzie poprzedni gryzon
> kulkowy radzil sobie dobrze . Czyli odwiązałem sie od kabla i przywiazalem
> do stolu i to z dobra podkladka :)
> Czy te wymagania to norma dla optycznych czy ta firma akurat tak
> ma -Labtec.

Mam Microsoft IntelliMouse Optical i jeździ na wszystkim byle nie było to
lustro.
Kupiłem do lapa jakąś tanią z marketu Shark za 19 zeta i... no też jeździ po
wszystkim (oprócz lustra czy tafli szkła) ale ma jakąś głupią przypadłość,
że jak się ją zostawi na kilkanaście sekund to po poruszeniu reaguje po
chwili. No i więcej Sharka nie kupię :-)

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.