Mysz optyczna.

Autor: Pan Jan <pan_janCIACHTO_at_op.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 10:44:36 MET DST

Witam.
Przy okazji wymiany klawiszy wymieniłem i mysz na optyczną i
...niespodzianka- lepiej nie jest.
Jest bardzo wybredna jesli chodzi o powierzchnie -nie chce dzialać
prawidłowo na blacie stołu z wyrażna faktura , gdzie poprzedni gryzon
kulkowy radzil sobie dobrze . Czyli odwiązałem sie od kabla i przywiazalem
do stolu i to z dobra podkladka :)
Czy te wymagania to norma dla optycznych czy ta firma akurat tak ma -Labtec.
Pozdrawiam.
PJ