Re: Mysz optyczna.

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 00:31:31 MET DST

On Thu, 7 Apr 2005 17:01:21 +0200, "Henry\(k\)" <henrico8@op.pl>
wrote:

>Użytkownik "Pan Jan" <pan_janCIACHTO@op.pl> napisał w wiadomości

>Mam Microsoft IntelliMouse Optical i jeździ na wszystkim byle nie było to
>lustro.

Czarny lakierowany papier przeszkadza. Czarny matowy juz moze od biedy
byc, po czystej bialej kartce chodzi jak chce.
>Kupiłem do lapa jakąś tanią z marketu Shark za 19 zeta i... no też jeździ po
>wszystkim (oprócz lustra czy tafli szkła) ale ma jakąś głupią przypadłość,
>że jak się ją zostawi na kilkanaście sekund to po poruszeniu reaguje po
>chwili. No i więcej Sharka nie kupię :-)

Wspolczesne myszy optyczne maja po prostu kamere 640x480 pikseli i
mocno skosnie skierowany oswietlacz - dalej drobny DSP do porownywania
kolejnych obrazow - byle troche kontrastu bylo - dzialaja. To nie
stare myszy optyczne wymagajace kratkowanej podkladki (niech je pieklo
pochlonie - mialem nieprzyjemnosc pracowac czyms takim...).

--
Darek