Re: Gf 6600gt jakiej firmy wybrac

Autor: Snoopy <bukler_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 13:41:48 MET DST

On Thu, 7 Apr 2005 09:38:42 +0000 (UTC), "Bel Ya'al"
<belyaal.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>W wielu forach i gazetach (chocby CDACTION - tak wiem, czasopismo) i pewnie
>zaraz bedzie krzyk, ze szmatlawiec :)) polecali GIGABYTE, ze wzgledu na cene
>i taktowanie. Fakt ze GAINWARD lepsieszy, ale drozej wychodzil i sie nie
>oplacal przez to. Posluchalem zatem tych glosow i zakupilem GIGABYTE, a
>przesiadlem sie z 9600XT i jestem zadowolony. Obraz sie poprawil (uzywam LCD
>32 cale, przez analog i wtedy widac roznice, miedzy kartami), malo, ale
>zawsze, szybkosc tez. Komputer mam wentylowany, wiec dosc go slychac i karta
> [...]

Wiec teraz pewnie bedzie smiech na sali, ale ja jeszcze uzywam
gf2 mx400 :D Wiec mysle ze jak kupie sobie karte 6600gt, czyli 4
pokolenia nowsza to bede czuc naprawde spora roznice :]
Myslalem nad Gigabytem, bo w prolinie byl za 689zl ale podrozal do
715zl ale ciagle go nie ma albo jest zarezerwowany.
Gainward - fajna sprawa, marka sprawdzona system Door-to-door, ale
cena +150zl za podkrecone zegary ktore mozna samemu podkrecic to chyba
lekkie przegiecie :)

Zastanawiam sie praktycznie miedzy 3 modelami:
gigabyte - znana firma i tanio
galaxy - TANIO, ale nie jeste 100% pewny marki
Pixelview - obecnie mam karte tego producenta i mnie nie zawiodla wiec
pewnie sentyment :)

Aczkolwiek jesli ktos ma dalsze uwagi sugestie to chetnie poslucham.
Jak widac karta posluzy mi na dlugi okres czasu vide mx400 ;)

Pozdrawiam